Dobro došli, gost
Korisničko ime Lozinka: Zapamti me

TEMA: HHO Generator

Odg: HHO Generator pre 2 godina, 8 meseci #3221

  • caldovicd
  • VAN MREŽE
  • Moderator
  • Poruka: 99
  • Karma: 3
@Aco: Auf koliko velika diskusija na ovu temu koju si prilozio...ako mi nastavimo kao oni ima da nam odu godine uzalud...

@Nikolic: Sve bi ovo bilo da zivimo u idealnom, pravednom svetu...ali na zalost to nije slucaj. Ako uzmemo u razmatranje ovo na Teslinom primeru bezicnog transporta el.energije, videcemo da je jedna ovakva tehnologija potisnuta zbog ekonomskog momenta - jednostavno nije bilo isplativo podrzati razvoj toga. A za Teslu ne mozes reci da je imao neke skrivene ekonomske motive, na osnovu cega bi posumnjao u njegove reci. Tehnologija je potisnuta i to je cinjenica. Zasto bi bilo drugacije sa ostalim tehnologijama?

Ako pogledamo Zeitgeist: Addendum, videcemo da su tu ubijani drzavnici, hej drzavnici, koji su najprepoznatljiviji medju narodom, zato sto nisu hteli da se poviniju nekakvim naredbama. Ako se ne libe da izvrse takve atentate, zasto bi bilo drugacije sa nekim anonimnim pronalazacem, za koga niko nije cuo nikad?
Ako ne znas kako da izlecis prirodu, onda prestani da je trujes!!!

Odg: HHO Generator pre 2 godina, 8 meseci #3251

  • Nikolic
  • VAN MREŽE
  • Moderator
  • Poruka: 795
  • Karma: 75
Tehnologija je potisnuta i to je cinjenica.

U stvari sve tehnologije su potisnute. I za najosnovniji alat trebate platiti PDV, a o obrazovanju da ni ne govorim. Lično sam mišljenja da je tehnologija vozila na vodonik mnogo manje potisnuta od tehnologije električnih vozila. U prilog mog ovakvog mišljenja idu navodi iz filma Who Killed The Electric Car.

zasto bi bilo drugacije sa nekim anonimnim pronalazacem, za koga niko nije cuo nikad?

Neverovatne tvrdnje zahtevaju neverovatne dokaze. Ostavimo za trenutak tvrdnju o njegovom izumu. Tvrdnja da ga je neko pokušao (ali očigledno nije uspeo) ubiti čak deset puta previše je neverovatna da bih je mogao nekritički prihvatiti. Sudeći po Džonu Perkinsu ni Sadam sa svom svojom armijom nije toliko izdržao.

Tvrdnje sa raznih sajtova o vozilima koji idu samo na vodu, svode se ili na prethodnu proizvodnju vodonika elektrolizom (što ipak onda nije samo na vodu, već i na struju), ili kao na ranijem linku (drugom) na hemijski način dobijanja vodonika (ponovo nije samo na vodu već i na dodatne materijale). Većina sajtova tvrdi da se postižu znatnije uštede osnovnog goriva dodavanjem manje količine vodonika osnovnom gorivu (uz istovremenu elektrolizu vode) ali kao što sam ranije preneo jedini izvor koji sam uspeo pronaći a koji je na raznim vozilima izmerio svoje tvrdnje navodi svega 8% uštede goriva.

Najveći predstavnik realističkog slikarstva Gistav Kurbe izrazio je ove težnje sledećim rečima: „Ne slikam anđele, jer ih ne vidim.“

Izvor:

Nego, link koji je ACA postavio otvorio je neka nova pitanja. Mislim da je konstrukcija vozila na vodonik preveliki zalogaj za tim za inovacije obzirom na ograničena sredstva (i znanje). Možda bi bolje bilo da se ispitaju navodi sa foruma da se elektrolizom i sagorevanjem vodonika može dobiti veća količina toplotne energije od one koja bi se (po Džulovom zakonu) proizvela električnom. Ukoliko bi cena električne energije bila dovoljno jeftina, možda bi se ovakav sistem (naravno, ako se pokaže da u njemu ima istine) mogao poslužiti za generisanje vodonika noću (jeftinija tarifa struje) i njegovo sagorevanje danju. Termoakumulaciona peć i noću ima gubitke toplote. Uskladišteni vodonik ih ne mora imati. Istvoremeno je potrebno daleko manje resursa (pijačni plinski rešo + neophodne zaštite) za proveru efikasnosti ovakvog sistema.

Da se razumemo, nisam protiv upotrebe vodonika kao alternativnog izvora energije. Naprotiv. Međutim, i struja za dobijanje vodonika košta, a smatram (iako ne mogu dokazati - u stvari, negativ je nemoguće dokazati isto kao što je nemoguće dokazati da ne postoje npr. duhovi. Ovo je jedna od češćih logičkih grešaka) da motor na vodonik ne bi mogao proizvesti dovoljno električne energije za ponovnu elektrolizu vode.
Poslednja izmena: pre 2 godina, 8 meseci od Nikolic.

Odg: HHO Generator pre 2 godina, 8 meseci #3333

  • Nesha68
  • VAN MREŽE
  • Platinum Boarder
  • Poruka: 750
  • Karma: 79









„Izaberite posao koji volite, pa u životu nećete morati raditi ni dana.“ – Konfučije.

Odg: HHO Generator pre 2 godina, 8 meseci #3346

  • Nikolic
  • VAN MREŽE
  • Moderator
  • Poruka: 795
  • Karma: 75
Na prvom video klipu navodi se usteda od 50-80% goriva. Pri kraju se navodi da se predje 100km sa samo 2l goriva. Odlicno, ako je to zaista tako. Ono sto mene interesuje je da li je. Ljudi su subjektivni. Zele da predstave da je njihov izum bolji nego sto jeste, obzirom da za to cesto imaju monetarni motiv.

Na sledecem klipu navodi se da se energija sa alternatora besprovatno gubi, sto jednostavno nije tacno. Bilo koje dodatno opterecenje bilo kakvog generatora (pa i alternatora) potrosacem prouzrokovace srazmerno vecu potrosnju goriva. To veoma dobro znaju svi oni koji su ikada koristili elektricne generatore, pa cak i svi koji su ikada vozili biciklu sa dinamom. Pregori li sijalica, dinama se daleko lakse okrece. Da budem precizniji, ukoliko se alternator automobila optereti dodatnim elektricnim potrosacem, moguca su dva ishoda:
1. Davace manje proizvedene energije postojecim potrosacima (akumulatoru, osvetljenju...).
2. Motor ce morati da poveca broj obrtaja (potrosnju goriva) kako bi kompenzovao povecan mehanicki otpor alternatora.

Objektivnost novinara najbolje ilustruje sledeca recenica: "Jednostavnije receno, gospodin Redanec vozi auto na vodu." Hm. Pitam se zbog cega onda i dalje ima postojeci rezervoar za gorivo! U klipu se navodi 50% smanjenja potrosnje goriva. Interesantno je da se navodi potrosnja od 0,25dl vode na 100km (kao da je to neka bitna informacija), dok se uopste ne pominje potrosnja postojeceg goriva za istu kilometrazu. Da, proizvodna cena generatora je 1000e. Tvrdnja da "vec postoji nekoliko nacina rada motora na vodu" je netacna.

Na trecem klipu vec u prvoj recenici voditelj pominje automobil na vodu. Ne na kombinaciju postojeceg goriva i proizvedenog vodonika, nego bas na vodu. I voditeljka kasnije u reportazi ignorise postojece gorivo, kao da ne postoji, nego se fokusira upravo na - vodu. "Ivanova upornost vec se isplatila, jer mu je potrebno gorivo UMESTO SKUPOG BENZINA ILI PLINA vec mnogo puta dala voda."

U zadnjem klipu voditelj ponovo u prvoj recenici pominje traktor na vodu. Opet ne na kombinaciju POSTOJECEG GORIVA sa vodonikom, vec samo na vodu. Pominje i ustede od 30%. Voditeljka ponovo kasnije insistira na vodi IGNORISUCI postojece gorivo "U svoj traktor od sad toci destiliranu vodu." Dizel koji i dalje trosi ni ne pominje. "Obitelj Marjanovic iz Donjih Andrijevaca kod Slavonskog Broda, tako s traktorom na vodu nije prva samo u selu, vec i u Hrvatskoj."


Ni na jednom (ponovicu, ni na jednom) od do sada postavljenih klipova ne mogu se naci podaci o potrosnji dobijeni pod kontrolisanim uslovima. Sve se svodi na to da se konstruktorima veruje na rec.

Na jednom od ranijih YouTube klipova (Mythbusters) koje sam postavio na ovoj temi moze se primetiti kako se na objektivan nacin relativno jednostavnim instrumentima (menzurom za merenje potrosnje goriva, standardnim meracem brzine i testom u kontrolisanim uslovima - na poligonu za tehnicki pregled) eliminisu mnoge promenljive koje itekako mogu uticati na potrosnju. Navescu samo neke: kvalitet goriva, nagib puta (mozda se svo vreme krece nizbrdo), vetar (mozda duva "u ledja") brzina (pri manjoj je manji otpor vazduha) spoljna temperatura (pri vecoj je bolje sagorevanje goriva)... Double-blind metod je za sada jedan od najboljih nacina eliminacije subjektivnosti konstruktora. Merenje sa dva vozila (jedno modifikovano a drugo obicno) pri cemu ispitivaci ne znaju koje je koje i dovodjenjem goriva menzurom i testom dve standardne brzine na poligonu za tehnicki pregled zaista nije toliko komplikovano sprovesti. Tim metodom provere eliminisala bi se subjektivnost konstruktora, za koju ocigledno imaju ekonomski motiv.

Iako postoje razne firme koje su svoj proizvod patentirale (iako patent kao sto sam ranije naveo ne pruza ikakve podatke o njegovoj delotvornosti), pa daju cak i garanciju, detaljnim citanjem garancije uvidja se da se u njoj garantuje jedino kvalitet upotrebljenih delova, dok se nicim NE GARANTUJE smanjenje potrosnje goriva.


Automobil koji pored vode ne koristio ikakvo dodatno gorivo, zao mi je, jos nije napravljen. Testovi za merenje potrosnje vozila sa ugradjenim generatorom vodonika jos nisu sprovedeni (osim navedene firme koja je to izmerila i koja navodi 8% ustede). Zeleo bih da jesu, ali preuranjenim zakljuccima se ne bih razlikovao od senzacionalistickih novinara.
Zahvalnici: Nesha68

Odg: HHO Generator pre 2 godina, 8 meseci #3350

  • Nesha68
  • VAN MREŽE
  • Platinum Boarder
  • Poruka: 750
  • Karma: 79
Stvarno zahvaljujem članu Nikolic na ovako iscrpnom i detaljnom odgovoru. Smatram da gore navedeni video, zajedno sa pruženim kvalitetnim komentarom na njega, daje jasnu sliku zabluda i medijske manipulacije monetarnog sistema kojima smo svi svakodnevno izloženi.
„Izaberite posao koji volite, pa u životu nećete morati raditi ni dana.“ – Konfučije.
Zahvalnici: Nikolic

Odg: HHO Generator pre 2 godina, 7 meseci #3900

  • milangru
  • VAN MREŽE
  • Fresh Boarder
  • Poruka: 10
  • Karma: 0
moje lično mišljenje da ovom metodom ne može da se pobije Faradejev zako o energiji.
Međutim rezonatna frekvencija vode od 2.4GHz na kojoj rade mikrotalasne rerne možda nešto moge da promene u našu korist.
Imam 2 pitanja:
1.
Kada bi puštali jednosmerne impulse od 2.4 GHz sa potpuno istim elektrolizerom , sa kojim smo već radili, da li bi došlo do nekih promena sa količinom proizvedenog gasa u jedinici vremena?
2.
Da li uz pomoć jakog magnetnog polja (konstantnog ili promenjivog) i vode može doći do elektrolize vode, ako je odgovor DA onda je vrlo lako nadmasiti Faradeja i za 80 puta uz pomoć rezonantnog oscilatornog kola sastavljenog od kondezatiora( elektrode) i kalema?
Svi pčelinji proizvodi na jednom mestu
pcela.iz.rs/

Odg: HHO Generator pre 2 godina, 7 meseci #3907

  • Dani
  • VAN MREŽE
  • Expert Boarder
  • Poruka: 106
  • Karma: 5
@Nikolic
"Možda bi bolje bilo da se ispitaju navodi sa foruma da se elektrolizom i sagorevanjem vodonika može dobiti veća količina toplotne energije".


razvija temperaturu i do cca 2.700 celzijusa.
1000eura kosta gorionik u rusiji.Razmisljao sam o centralnom grejanju na ovaj princip,ali skupo pogotvo kad ni centralno nemas Inace ja licno mislim da auto pokretati treba elektromotorom iz vise razloga.

Dobio sam 1L 10min/12v i oko 35-40A,elektrode oko 12 cm2.Za elektrolite koristio sam so i soda bikarbonu.
Zahvalnici: Nikolic

Odg: HHO Generator pre 2 godina, 7 meseci #3909

  • Nikolic
  • VAN MREŽE
  • Moderator
  • Poruka: 795
  • Karma: 75
milangru napisao/la:
Kada bi puštali jednosmerne impulse od 2.4 GHz sa potpuno istim elektrolizerom , sa kojim smo već radili, da li bi došlo do nekih promena sa količinom proizvedenog gasa u jedinici vremena?

Možda, ali to mi ne deluje verovatno. Za elektrolizu je potreban jednosmeran napon. Pulsni ili ne, mislim (nisam siguran) da je svejedno.

Pulsni napon bi možda mogao poboljšati elektrolizu u smislu kraćeg vremena (i veće struje - iste količine energije). Zbog čega? Pretpostavljam da bi pri dovođenju impulsa provodnici približavali jedan drugom, pa bi se mehurići lakše "otkačili" sa elektroda usled vibracija.

Da li uz pomoć jakog magnetnog polja (konstantnog ili promenjivog) i vode može doći do elektrolize vode, ako je odgovor DA onda je vrlo lako nadmasiti Faradeja i za 80 puta uz pomoć rezonantnog oscilatornog kola sastavljenog od kondezatiora( elektrode) i kalema?

Ne. Bar meni to nije poznato.


@Dani

Nije bitno kolika je temperatura, već kolika je količina toplote. Ovde sam naveo da bi bilo dobro da se ispitaju takve tvrdnje. Da li to uopšte deluje tako kao što se tvrdi da deluje, a za to nije neophodan skupi gorionik. Dovoljno je i nešto ovakvo:



Obratite pažnju na plavu flašu. Vodionik je veoma zapaljiv, čak i eksplozivan gas, pa je babler apsolutno NEOPHODAN!!!

Kako bi mogao teći postupak merenja? Pripremiti hladnu vodu poznate temperature (npr. 5 stepeni). Izmeriti temperaturu u prostoriji (npr. 25 stepeni), ubaciti gorionik u 1l vode, meriti konstantno napon, struju i temperaturu (npr. svakog minuta) u trajanju od 1h.

Onda uzeti sijalicu niskog napona (12V) približno iste snage kao što je utrošena električna energija, spojiti je sa provodnicima i izolovati električno, tako da se može "umočiti" u vodu. Mislim da bi silikonski kit najbolje poslužio. Ubaciti sijalicu u istu posudu sa vodom iste temperature, dok je u prostoriji približno ista temperatura kao i ranije. Meriti napon, struju i temperaturu svakog minuta u trajanju od 1h.

Napon MORA biti nizak, usled moguće opasnosti od strujnog udara. Redno sa provodnicima MORA se postaviti odgovarajući osigurač. Sijalica MORA biti odlično električno izolovana. Nakon potapanja sijalice (ili gorionika), posuda se NE SME dirati rukama.

Kako bi mogao teći postupak provere? Jednostavno. Uporedi se da li se za istu količinu električne energije (napon * struja) postigne veća temperatura vodonikom ili grejačem (sijalicom). Zbog veoma verovatnog variranja vrednosti struje tokom vremena, napon, struja i temperatura MORAJU se što češće meriti. 60 merenja je sasvim dovoljno.

U (verovatnom) slučaju da se prilikom proizvodnje i sagorevanja vodonika, struja konstantno smanjuje, moguće je na osnovu 60 merenja uzeti srednju vrednost, i na osnovu nje podesiti konstantnu struju kroz sijalicu, ili u slučaju mogućnosti kontinualne regulacije svakog minuta podešavati struju, po vrednostima za vreme elektrolize (najprecizniji način merenja).
Poslednja izmena: pre 2 godina, 7 meseci od Nikolic.

Odg: HHO Generator pre 2 godina, 7 meseci #3918

  • Elf1973
  • VAN MREŽE
  • Platinum Boarder
  • Istina je retka ali je ponuda veća od potržnje
  • Poruka: 820
  • Karma: 39
Hydrogen fuel cell



BMW Hydropower 7 CAR

Treba imati hrabrosti da se promeni ono što se promeniti može.
Mirnoće da se prihvati ono što se promeniti ne može.
I mudrosti da se uvidi razlika.

Odg: HHO Generator pre 2 godina, 7 meseci #3919

  • Elf1973
  • VAN MREŽE
  • Platinum Boarder
  • Istina je retka ali je ponuda veća od potržnje
  • Poruka: 820
  • Karma: 39
Voleo bih da vidim nekog ko u BMW-a ili Mercedesa ugradi generator iz prvog klipa.
Cenim da bi mesečno trošio 40 evra na kućište filtera vazduha.Pošto sam imao pacijente koji voze kola na gas a kod nas sem sekvenc plina ne postoji dobro rešenje za eksplozije koje se javljaju,niti ima toga ko ume da napravi idealnu smešu vazduha i gasa jer sam motor nije projektovan za tako nešto.Uštedu koju naprave u gorivu kasnije daju na generalke.Nisam protiv novih ideja ali sam mislio da tim za inovacije može ponuditi nešto novo ali se izgleda sve svodi na dejavu i ukoliko ostanete bez Nikolica teško da će te napredovati.Toliko o tome da nuku treba u kantu jer kad god njega iznervirate ja nemam šta da čitam.Sad će imenjak da mi se naljuti jer ga nisam pomenuo.
Treba imati hrabrosti da se promeni ono što se promeniti može.
Mirnoće da se prihvati ono što se promeniti ne može.
I mudrosti da se uvidi razlika.
Poslednja izmena: pre 2 godina, 7 meseci od Elf1973.
Moderatori: caldovicd
Vreme za pravljenje stranice: 0.40 sekundi

Zeitgeist Srbija

E-pošta: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

www.zeitgeistsrbija.org